با شعار استقرار عدالت آموزشی؛

شیراز هم به برگزارکنندگان آزمون گواهینامه‌های حرفه‌ای پیوست

مدیرآموزش شرکت اطلاع رسانی و آموزش بورس از برگزاری آزمون‌های 7 گانه گواهینامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه، 26 آبان ماه در شیراز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت اطلاع رسانی و آموزش بورس، احسان عامری مقدم ضمن بیان مطلب بالا گفت: شرکت اطلاع رسانی و آموزش بورس در راستای تحقق وعده‌های پیشین خود درخصوص استقرار عدالت آموزشی، مرکز آزمون گواهینامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه را این بار در شیراز برگزار کرد به این ترتیب دانش پذیران شهر شیراز و استان­ های همجوار می‌توانند از این پس با نام نویسی در سامانه مربوط و انتخاب نوع آزمون بدون نیاز به حضور در مرکز آزمون تهران در امتحان شرکت کرده و با کسب نمره قبولی مدرک خود را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه طبق توافق های انجام شده آزمون ها دردانشکده علوم پایه دانشگاه شیراز برگزار می‌شود، افزود: در این دوره از برگزاری آزمون متقاضیان در آزمون‌های 7گانه اصول بازارسرمایه، معامله گری بازارسرمایه، مدیریت نهادهای بازار سرمایه، کارشناسی عرضه و پذیرش، تحلیل گری بازار، مدیریت سبد اوراق بهادار و ارزشیابی اوراق بهادارشرکت کردند.  

بنابراین گزارش متقاضیان با مراجعه به سامانه testcenter.semedco.ir می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در آزمون مربوط اقدام کنند. پیش از این به جز کلانشهر تهران، شهرهای اصفهان، مشهد، تبریز و کرمان در لیست شهرهای برگزارکننده آزمون‌های حرفه‌ای بازارسرمایه  قرار گرفته بودند.

تاریخ انتشار : 1401/08/28
کد : 10075
تعداد بازدید: 718