پس از ارتباط تماس گیرندگان با کارشناس مربوطه، پاسخ سوالات به ایشان ارائه شده و یا در صورت لزوم، تماس گیرندگان به پایگاه دانش مربوطه و پاسخ های از پیش تعیین شده جهت راهنمایی و دریافت توضیحات منتقل می شوند. همچنین در صورت نیاز به پیگیری آتی، تماس گیرندگان می توانند از طریق دریافت کد پیگیری، به صورت اتوماتیک با ورود کد پیگیری به سامانه خدمات مشتریان بورس، نسبت به دریافت پاسخ خود اقدام نمایند. در صورت طولانی بودن صف ارتباط با کارشناسان پشتیبانی بازار سرمایه، تماس گیرنده در هر زمانی می تواند درخواست خود را در سیستم ضبط کرده تا بعدا توسط سیستم ارتباط با سهامداران با ایشان تماس گرفته شود.