• ارتباط با کارشناسان مرکز ارتباط بازار سرمایه

    پس از ارتباط تماس گیرندگان با کارشناس مربوطه، پاسخ سوالات به ایشان ارائه شده و یا در صورت لزوم، تماس گیرندگان به پایگاه دانش مربوطه و پاسخ های از پیش تعیین شده جهت راهنمایی و دریافت توضیحات منتقل می شوند. همچنین در صورت نیاز به پیگیری آتی، تماس گیرندگان می توانند از طریق دریافت کد پیگیری، به صورت اتوماتیک با ورود کد پیگیری به سامانه خدمات مشتریان بورس، نسبت به دریافت پاسخ خود اقدام نمایند.
    در صورت طولانی بودن صف ارتباط با کارشناسان پشتیبانی بازار سرمایه، تماس گیرنده در هر زمانی می تواند درخواست خود را در سیستم ضبط کرده تا بعدا توسط سیستم ارتباط با سهامداران با ایشان تماس گرفته شود.

  • سامانه اطلاع رسانی گویا

    این سامانه مبتنی بر پایگاه دانشی است که از سوالات متداول تماس گیرندگان با مرکز ارتباط با مشتریان بورس تهیه و تنظیم شده است و دایما به روزرسانی می گردد. دسترسی به قسمتهای مختلف این سامانه از طریق منوهای تلفنی تعبیه شده امکانپذیر است. در این سامانه پاسخ ها برای تماس گیرندگان سی آر ام بورس به صورت صوتی پخش می شود و امکان پخش مجدد پاسخ ها به دفعات نیز وجود دارد.
  • اطلاع از آخرین وضعیت بازار

    آخرین قیمت ، ارزش و حجم معاملات هر نماد، آخرین مقدار شاخص، برترین های بازار و ارزش خالص هر واحد از صندوق های سرمایه گذاری از جمله آمار و اطلاعاتی است که به طور سیستماتیک و اتوماتیک از طریق تلفن گویا به صورت صوتی در اختیار سرمایه گذاران و علاقه مندان اطلاعات بازار سرمایه قرار داده می شود.
  • انتقادات و پیشنهادها

    برای دریافت نظرات عموم فعالان بازار سرمایه ، در سامانه مرکز ارتباط بورس ترتیبی اتخاذ شده است که کلیه تماس گیرندگان می توانند انتقادات و پیشنهادهای خود را از طریق سیستم ضبط نموده و پس از آن نظرات ایشان به سازمان ها و واحدهای مرتبط ارسال خواهد شد.
    در خصوص شکایات نیز به تماس گیرندگان، راهنمایی کافی جهت ثبت شکایات در سامانه شکایات بورس و اوراق بهادار داده می شود.
  • مشتری مداری

    از آنجا که ارزشمندترین دارایی هر سازمان، اعتماد و رضایت مشتریان است، تماس گیرندگان مرکز ارتباط بورس می توانند پس از دریافت پاسخ خود از کارشناسان مرکز ارتباط یا پس از دریافت پاسخ از سامانه گویا، قبل از قطع تماس در نظرسنجی شرکت نمایند. در بسیاری از خدمات که پاسخگویی آتی را به همراه خواهد داشت، مرکز ارتباط بازار سرمایه خود را موظف به ارائه کد پیگیری و اطلاع رسانی پاسخ ها به صورت سیستماتیک در آینده می داند.
  • سرعت و تنوع در پاسخگویی

    مرکز ارتباط بورس از آخرین فناوری های روز جهت سهولت و سرعت در پاسخگویی بهره جسته که نتیجه آن، کاهش صف تماس گیرندگان و ارائه اطلاعات به صورت کاملا سیستماتیک و اتوماتیک می باشد. برخی از این امکانات عبارتند از: ضبط تماس ها، ایجاد پایگاه دانش صوتی، ارایه کد پیگیری و ارایه پاسخ های صوتی ضبط شده با ارایه کد پیگیری به صورت سیستماتیک.
  • عمده موضوعات تماس گیرندگان

    نمادها

    اطلاعات مربوط به آخرین وضعیت توقف و بازگشایی نمادها به همراه دلایل توقف و الزامات بازگشایی مطابق با آخرین اطلاعات ، اخبار و اطلاعیه های منتشر شده بر روی سامانه کدال و وب سایت شرکت مدیریت فناوری بورس به آگاهی تماس گیرندگان می رسد.کارشناسان مرکز ارتباط در صورت مشخص نبودن وضعیت نمادها پس از ارسال موارد به سازمان مربوطه، به تماس گیرندگان پاسخگویی خواهند داشت.
  • اطلاعات تماس:

    مرکز ارتباط بورس نام، آدرس و شماره های تماس شرکت های پذیرفته شده در بورس، کارگزاری ها، حسابرسان معتمد، صندوق های سرمایه گذاری و نهادهای مالی تحت نظارت را در اختیار تماس گیرندگان قرار می دهد. این اطلاعات از طریق سامانه تلفن گویا به صورت سیستماتیک در دسترس قرار دارد.
  • فعالیت در بورس

    از پیش‌شرط‌های لازم برای موفقیت در بورس، لزوم برخورداری از دانش و تجربة کافی در زمینة جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده‌های مالی و غیرمالی مرتبط با وضعیت مالی و سودآوری شرکت ها، اشراف کافی بر روند قیمت‌ها و عوامل مؤثر بر آن، حضور مستمر در بازار و تصمیم‌گیری به موقع نسبت به خرید و فروش اوراق بهادار، دانش و توان تکنیکی و مالی کافی برای تنوع‌بخشی سبد دارایی‌ها و مواردی از این دست است که در این راستا مرکز ارتباط بورس، با بهره گیری از سامانه اطلاع رسانی گویا و پایگاه دانش به روزرسانی شده ، اطلاعات لازم در رابطه با نحوه سرمایه گذاری، خرید و فروش سهام، تشکیل سبد سرمایه گذاری را در اختیار تماس گیرندگان قرار می دهد.
  • گواهینامه های حرفه ای بازار سرمایه:

    تماس گیرندگان می توانند اطلاعات لازم را در رابطه با آزمون های بازار سرمایه ( قلم و کاغذی و الکترونیکی) و شرایط حضور در آزمون ها ، زمان های برگزاری، نحوه ثبت نام آزمون های بازار سرمایه و واریز وجه، پیگیری نتایج آزمون ها و نحوه اخذ مدرک و اطلاع از دوره های آموزشی بازار سرمایه مرتبط با آزمون را از طریق، سامانه مرکز ارتباط بورس دریافت دارند.
  • اوراق مسکن

    مرکز ارتباط بورس راهنمایی های لازم را به افرادی که سابقه معاملات در بورس را نداشته، ولی علاقمند به دریافت تسهیلات مسکن از طریق اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن می باشند، را ارائه می نماید در این خصوص مشاوره های لازم جهت معرفی نزدیکترین کارگزاری، قیمت اوراق، زمان انقضا و مراحل اخذ آن به تماس گیرندگان ارائه خواهد شد.
  • راهنمایی در خصوص انتقادات و پیشنهادها

    مرکز ارتباط بورس در راستای رسیدگی هر چه بهتر و مناسب تر به انتقادات عموم فعالان بازار سرمایه، امکان ضبط و دریافت انتقادات را برای تماس گیرندگان فراهم آورده است. در خصوص شکایات نیز ، راهنمایی های لازم جهت ثبت شکایات در سامانه شکایات سازمان بورس و اوراق بهادار به تماس گیرندگان داده می شود.
شماره مرکز ارتباط در تهران : 6375
شماره مرکز ارتباط در شهرستانها: 6375-021
شماره پیام کوتاه: 300006375
آدرس پست الکترونیکی: Email:6375@semedco.ir