جدیدترین محصول رسانه‌ای شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس رونمایی شد؛

«صنعت بهادار»، روایت آمار و ارقام از چالش‌های صنایع ایران

«صنعت بهادار» جدیدترین محصول رسانه‌ای شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس برای پیگیری و واکاوی چالش‌های صنایع ایران، رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس، برنامه اینترنتی «صنعت بهادار» جدیدترین محصول رسانه‌ای واحد تولید و برنامه‌سازی شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس است که با هدف پیگیری و بازگو کردن چالش‌‌ها و مشکلات صنایع با استناد به آمار و ارقام، تهیه و منتشر می‌شود.

این برنامه در تلاش است با دعوت از ذینفعان مختلف از جمله مسئولان، تولیدکنندگان و کارشناسان حوزه تولید و بازار سرمایه، نگاه ریشه‌ای به چالش‌های صنایع مختلف کشور داشته باشد و راهکاری برای برون‌رفت از وضعیت موجود آنان، ارائه بدهد.

«صنعت بهادار» برنامه‌ای گفت‌وگو و مناظره محور به تهیه‌کنندگی امیرحسین سیفی‌پور و رضا نگهبان است که اجرای آن را نوید خاندوزی، مجری-کارشناس بازار سرمایه بر عهده دارد.

همچنین در راستای افزایش کیفیت محتوای برنامه و پس از انتشار فراخوان همکاری و بررسی رزومه‌های موجود، سردبیری برنامه «صنعت بهادار» با مشارکت تیم تحلیل کارگزاری صنعت و معدن به سرپرستی علی اسکینی، مدیر تحلیل و سرمایه‌گذاری کارگزاری مذکور، انجام می‌شود.

اولین قسمت برنامه «صنعت بهادار» با موضوع چالش‌هایی قیمت‌گذاری دستوری در صنعت خودرو با حضور مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ابراهیم آقاپور معاون مالی گروه صنعتی ایران‌خودرو، آلبرت بغزیان رئیس سابق هیئت تجدیدنظر شورای رقابت، قادر معصومی خانقاه مدیریت نظارت بر بورس‌ها سازمان بورس و محمدامین قهرمانی معاون ناشران و اعضا بورس تهران برگزار و تهیه شده است.

 

 

 

 

 

تاریخ انتشار : 1403/03/13
کد : 10242
تعداد بازدید: 563