با برگزاری آزمون در دهمین مرکز انتخابی؛

آخرین مرکز آزمون گواهینامه های حرفه ای در کرمانشاه افتتاح می شود

آخرین مرکز آزمون‌ گواهینامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه ۲۲ اسفند ماه سال جاری در استان کرمانشاه افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت اطلاعرسانی و آموزش بورس، این شرکت با برگزاری آخرین آزمون سال ۱۴۰۱ در کرمانشاه ضمن تحقق  برنامه اعلامی ابتدای سال مبنی بر برگزاری آزمون در۱۰ مرکز در سطح کشور شعار استقرار عدالت آموزشی را محقق کرد.

بر این اساس مرکز آزمون گواهینامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه ۲۲ اسفند ماه با برگزاری آزمون های هفت گواهینامه حرفه ای بازار سرمایه افتتاح و تمامی متقاضیان حاضر در استان‌های کرمانشاه، کردستان، همدان، لرستان و ایلام می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه آزمون و انتخاب نوع گواهینامه در مرکز آزمون شهر کرمانشاه شرکت کرده و با کسب حدنصاب قبولی گواهینامه خود را دریافت کنند.

بنابر این گزارش مرکز برگزاری آزمون گواهینامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه در کرمانشاه، دانشگاه صنعتی کرمانشاه است و در این دوره از برگزاری آزمون متقاضیان آزمون‌های اصول بازارسرمایه، معامله گری بازارسرمایه، مدیریت نهادهای بازار سرمایه، کارشناسی عرضه و پذیرش، تحلیل گری بازار سرمایه، مدیریت سبد اوراق بهادار  و ارزشیابی اوراق بهادار می‌توانند با مراجعه به سامانه  testcenter.semedco.ir  برای ثبت‌نام و شرکت در آزمون مربوط اقدام کنند.

گفتنی است با افتتاح این مرکز آزمون پرونده افتتاح ۱۰ مرکز آزمون در کشور که جزو برنامه‌های سال جاری شرکت اطلاع رسانی و آموزش بورس بوده، خاتمه یافته و طبق برنامه اعلامی مرکز آزمون های گواهینامه های حرفه ای بازار سرمایه، افزایش  کیفیت سوالات، به روز رسانی، انتشار سوالات و... در دستور کار قرار می‌گیرد.

پیش از کرمانشاه به عنوان آخرین مرکز آزمون انتخابی در سال جاری و علاوه بر کلان‌شهر تهران، شهرهای اصفهان، مشهد، تبریز، کرمان، شیراز، قزوین، آمل و اهواز طبق قراردادهایی با شرکت اطلاع رسانی و آموزش بورس به عنوان برگزارکننده آزمون‌های حرفه‌ای بازارسرمایه  انتخاب شده بودند

 

تاریخ انتشار : 1401/12/13
کد : 10093
تعداد بازدید: 743