شرکت اطلاع رسانی و آموزش بورس برگزار کرد؛

دومین دوره آزمون استخدامی سازمان بورس و اوراق بهادار

دومین دوره آزمون استخدامی سازمان بورس و اوراق بهادار طبق برنامه 30 مهرماه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت اطلاع رسانی و آموزش بورس، دومین دوره آزمون استخدامی سازمان بورس و اوراق بهادار 30 مهر ماه و در دو گروه شغلی حسابداری-مدیریت مالی و حسابداری-حسابرسی برگزار شد.

بنا براین گزارش در این دوره بیش از 250 نفر شرکت داشته و در سه گروه سنی و تحصیلی کارشناسی(متولدین 1369 و پس از آن)، کارشناسی ارشد(متولدین 1367 و پس از آن) و دکترا (متولدین 1364 و پس از آن) به رقابت پرداختند. پاسخگویی به پرسش های دروس ریاضی مقدماتی ، آشنایی با اصول بازار سرمایه، زبان انگلیسی و.. بخشی از آزمون این نوبت استخدامی بود.

گفتنی است طبق برنامه ریزی انجام شده آزمون نوبت سوم در گروه شغلی منابع انسانی پایان آبان ماه برگزار و اطلاعات تکمیلی به فراخور زمان مناسب اعلام خواهد شد.

تیر ماه 1401نخستین دوره آزمون استخدامی سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد و داوطلبان طی آن در 8 گروه شغلی حسابداری- مدیریت مالی، حقوق (انواع گرایش‌ها)، فناوری اطلاعات - کامپیوتر، حسابداری - حسابرسی، امنیت فناوری اطلاعات، منابع انسانی، مدیریت مالی/اقتصاد گرایش مالی (کارشناس مالی اسلامی) و مدیریت مالی اقتصاد (کارشناس گروه ناشران و بورس‌ها و گروه نهادهای مالی) شرکت کردند.




تاریخ انتشار : 1401/08/01
کد : 10070
تعداد بازدید: 850