نیمه ابتدایی خردادماه؛

آزمون استخدامی سازمان بورس برگزار می شود

سازمان بورس و اوراق بهادار در سه گروه شغلی آزمون استخدامی برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت اطلاع رسانی و آموزش بورس، آزمون مربوط در سه گروه شغلی؛ حقوق ، حسابرسی و مدیریت مالی است که در گروه حقوق با مدرک کارشناسی و بالاتر با حداکثر 28 سال سن و با داشتن شرایط عمومی  آشنایی با اصول بازار سرمایه، ریاضی مقدماتی، زبان انگلیسی و همچنین با داشتن شرایط اختصاصی  تسلط به قوانین و مقررات بازار سرمایه، تسلط به قانون تجارت، قانون مجازات اسلامی، قانون مجازات اسلامی و مدنی، آیین دادرسی کیفری و مدنی برای حضور در این آزمون اقدام کنند. الزام تودیع پروانه در صورت داشتن پروانه وکالت، الزامی است و داشتن سابقه کار مرتبط مزیت محسوب می‌شود.

بنابراین گزارش گروه دوم آزمون استخدامی در گروه حسابرسی و مدیریت مالی با شرایط عمومی شامل سن ومقطع تحصیلی مشابه گروه حقوق  و شرایط اختصاصی به تفکیک هر گروه شغلی مطابق اعلام نیاز سازمان بورس و اوراق بهادار اقدام به ثبت نام کند. سابقه فعالیت در این گروه های شغلی نیز مزیت محسوب می شود.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در آزمون استخدامی به نشانی testcenter.semedco.ir مراجعه و در سامانه آزمون‌ها، نام آزمون را در بخش "آزمون‌های قابل انتخاب"، قسمت "جستجوی نام آزمون" جستجو کنند.

تاریخ انتشار : 1402/02/13
کد : 10095
تعداد بازدید: 965