شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس اعلام کرد؛

دعوت از علاقه‌مندان به تدریس سواد مالی در مدارس

شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس از علاقه‌مندان به تدریس سواد مالی در مدارس دعوت کرد تا در فرآیند آموزش، جذب و همکاری شرکت کنند.


به گزارش روابط عمومی شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس، این شرکت در راستای ارتقای سواد مالی در مدارس، با اولویت مدارس ابتدایی از علاقه‌مندان به تدریس سواد مالی در مدارس شامل تدریس به دانش آموزان، معلمان و والدین دعوت کرد در فرآیند آموزش، جذب و همکاری شرکت کنند.

بر اساس این فراخوان، در گام اول، ثبت درخواست (ارسال رزومه) انجام و در گام دوم، شرکت در دوره‌های افزایش دانش و مهارت‌های حرفه‌ای در حوزه سواد مالی صورت خواهد گرفت؛ در ادامه و بعد از مصاحبه و آزمون، در گام چهارم قرارداد همکاری به‌صورت ساعتی با شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس منعقد خواهد شد.

بنا بر این گزارش داشتن استعداد بالا در تدریس و ارتباط‌گیری با مخاطب، تجربه آموزش و مربی‌گری، علاقه‌مندی به فعالیت با دانش آموزان، علاقه‌مندی به یادگیری سواد مالی و علاقه‌مندی به تدریس و ترویج سواد مالی ازجمله ویژگی‌های هم‌تیمی جدید آکادمی سواد مالی است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال رزومه و تکمیل فرم به سایت شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس به آدرس www.semedco.ir مراجعه و در بخش "آکادمی سواد مالی کندو" ثبت نام کنند.


تاریخ انتشار : 1401/09/15
کد : 10078
تعداد بازدید: 802