شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس برگزار کرد؛

آزمون استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار در 8 گروه شغلی- تحصیلی

نخستین دوره آزمون استخدامی سازمان بورس با حضور بیش از 440 داوطلب در 8 گروه شغلی/ تحصیلی در مرکز آزمون شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس، داوطلبان در دو مرحله آزمون ابتدا به پاسخ پرسش‌های دروس عمومی شامل  زبان انگلیسی، ریاضیات مقدماتی، آشنایی با بازار سرمایه و مهارت‌های رایانه‌ای(ICDL) و در ادامه به پرسش‌های تخصصی بنا بر گروه شغلی مورد درخواست پرداخته و با انجام تست شخصیت‌شناسی دو مرحله آزمون را به پایان بردند.

متقاضیان که تنها مجاز به انتخاب دو گروه شغلی از 8 گروه موجود بودند در 130دقیقه مدت آزمون به 40 پرسش سر فصل‌های عمومی و 50 پرسش دروس تخصصی پاسخ دادند. همچنین پس از مشخص شدن نمرات علمی در این مرحله  برای انجام مصاحبه حضوری به سازمان بورس و اوراق بهادارمعرفی شده تا روال اداری برای استخدام انجام شود.

بنا بر این گزارش تیر ماه 1401نخستین دوره آزمون استخدامی سازمان بورس و اوراق بهادار بوده و تا انتهای سال 2 نوبت دیگر بنا بر شرایط و ضرورت این آزمون برگزار خواهد شد.  نخستین مرحله آزمون استخدامی سازمان بورس و اوراق بهادار در 8 گروه  شغلی حسابداری- مدیریت مالی، حقوق (انواع گرایش‌ها)، فناوری اطلاعات - کامپیوتر، حسابداری - حسابرسی، امنیت فناوری اطلاعات، منابع انسانی، مدیریت مالی/اقتصاد گرایش مالی (کارشناس مالی اسلامی) و  (کارشناس گروه ناشران و بورس‌ها و گروه نهادهای مالی) به مدت 10روز از 2 تیر ماه 1401برگزار شد.

تاریخ انتشار : 1401/04/08
کد : 10061
تعداد بازدید: 1528