مرکز افکارسنجی بازار سرمایه

 
معرفی مرکز :                                                                                                

فقدان آشکار اطلاعات کافی در مورد افکار عمومی همیشه وجود دارد. این فقدان اغلب تصمیم‌گیری را هم از سوی کسب ‌و‌کارها و هم از سوی دولت‌ ها دچار مشکل می‌کند. تصمیم گیرندگان اغلب قادر به تعیین افکارعمومی واقعی در مورد مسائل مهم اقتصادی یا اجتماعی و همچنین تغییرات مهم سیاست، اصلاحات یا اقدامات قانونی نیستند. مطالعه افکار عمومی و شناخت آن‌ها از قرن‌ها پیش مورد توجه تصمیم گیرندگان بوده است. افکارسنجی اجرای اقدامات و تلاش های سازمان یافته برای نشان دادن عقاید مردم نسبت به یک موضوع در یک محل خاص و در یک مقطع زمانی معین می‌باشد و نتیجه آن نشان می‌دهد که افراد به چه دلایلی عقیده خاصی را پذیرفته‌اند و با چه شدت و قوتی از آن پشتیبانی می‌کنند.



مرکز افکارسنجی سرمایه

در سال 1401 با هدف قدرت دادن به تصمیم گیرندگانی که آینده را شکل می‌دهند تاسیس شده است. در این مدت پروژه‌های مختلفی را در سطح کشوری و استانی به صورت حضوری و تلفنی انجام داده است. یکی از نقاط قوت مهم مرکز افکارسنجی سرمایه، می توان به دارا بودن بزرگترین مرکز تماس در کشور با 40 تعداد کانتر حضوری و 100 اپراتور به صورت دورکار و توانایی انجام روزانه بیش از 400 تماس خروجی به صورت تلفنی اشاره کرد. همچنین این مرکز می‌تواند به پشتوانه بیش از 1000 نیروی پرسشگری که در سطح کشور دارد، پروژه‌های کشوری را در 31 استان شامل مراکز هر استان، شهرها و همچنین روستاهای هر استان‌ را به طور کامل انجام دهد.

ارزش ها:

صداقت، نوآوری و سخاوت فکری، هسته اصلی ارزش‌های ما هستند"

ما مشتریان خود را در درجه اول قرار می‌دهیم. ما تلاش می‌کنیم کاری را که انجام می‌دهیم از بالاترین استاندارد ممکن، بینش مبتنی بر داده‌های با کیفیت بالا نتایج با یکپارچگی برخوردار باشد. چگونه تصمیم می‌گیریم، چگونه همکاری می‌کنیم، چگونه با یکدیگر رفتار می‌کنیم و چگونه به ارزشی که برای خود ایجاد می‌کنیم، فکر می‌کنیم.



بیانیه منشور اخلاقی مرکز افکارسنجی سرمایه

مرکز افکارسنجی سرمایه تحقیقات آینده‌نگر و داده‌های مرتبط را در مورد افکار عمومی ارائه می‌کند و فعالیت‌ تصمیم گیرندگان را در تمام بخش‌ها افزایش می‌دهد.

هدف ما ارائه اطلاعات به موقع و مرتبط در مورد. افکارعمومی در خصوص موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی و برندینگ است و در نتیجه صدای شهروندان عادی را در اختیار تصمیم‌گیران برای عملکرد بهتر و بهبود تصمیم گیری قرار می‌دهیم.

این سامانه از طریق آدرس https://spagency.ir در دسترس می باشد.