منابع آزمون های تخصصی بازار سرمایه در سایت انتشارات بورس قرارگرفت/توسعه منابع آزمون ها هدف اصلی است

سیاست انتشارات بورس، توسعه منابع آزمون ها و تسهیل دسترسی به آنها است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس، علی مدد سلیمانی، درخصوص آزمون های حرفه ای بازار سرمایه گفت: با توجه به گسترش نهادهای مالی در سال های اخیر و ضرورت جذب بیشتر افراد خبره در این نهادها، استقبال از آزمون های حرفه ای بازار سرمایه نیز افزایش داشته و به دنبال آن نیاز به منابع نیز بیشتر شده است.

وی با اشاره به اینکه انتشارات بورس در راستای مسئولیت اجتماعی سازمان بورس و اوراق بهادار اقدام به تهیه، جمع آوری و عرضه منابع لازم برای متقاضیان شرکت در آزمون ها کرده، ادامه داد: همچنین با توجه به گستردگی و متنوع شدن آزمون ها در آینده از یک طرف و افزایش متقاضیان شرکت کننده در این آزمون ها، منابع نیز متنوع تر شده است و انتشارات بورس نیز درپی چاپ منابع معتبرتر ، جامع تر و باکیفیت بالاتر است.

مدیر انتشارات بورس به توضیح منابع آزمون پرداخت و بیان کرد: منابع آزمون را می توان بر اساس تحصیلات و رشته های تحصیلی دانشوران به انواع و اقسامی تقسیم کرد. به عنوان مثال کسانی که رشته های مالی، حسابداری و مدیریت فارغ التحصیل شده اند نیازی به کتاب های پایه ندارند اما فارغ التحصیلان سایر رشته ها علاوه بر منابع ذکر شده در سایت انتشارات بورس باید کتاب های پایه و عمومی را هم مطالعه کنند که به راحتی می توانند از سایت خریداری کنند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند برای دریافت آخرین اطلاعات از منابع آزمون های بازار سرمایه به آدرس سایت انتشارات بورس - https://www.boursepub.ir - مراجعه کنند.

تاریخ انتشار : 1400/07/07
کد : 10035
تعداد بازدید: 1831