مدیریت مالی روی پیشخوان انتشارات بورس

.انتشارات بورس - وابسته به شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس- کتاب مدیریت مالی نوشته ابوالفضل شهرآبادی و جواد افسرده را راهی بازار نشر کرد

انتشارات بورس - وابسته به شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس- کتاب مدیریت مالی نوشته ابوالفضل شهرآبادی و جواد افسرده را راهی بازار نشر کرد .

در این کتاب سعی شده است، با بهره گیری از بسیاری تالیفات داخلی و خارجی و منابع اینترنتی و روز دنیا، مدیریت مالی تعریف و راه‌های تامین و سرمایه‌گذاری منابع مالی و کسب سود شرکت ارائه شود تا دریچه‌ای نو پیش روی سرمایه‌گذاران و دانشجویان گشوده شود .

کتاب مدیریت مالی در 8 فصل و با رعایت کامل سرفصل های درس مدیریت مالی 1 مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تدوین شده است و می تواند به عنوان منبع اصلی درس مزبور به ارزش 4 واحد در رشته‌های مدیریت مالی ، حسابداری ، مدیریت بازرگانی ومدیریت صنعتی قرار گیرد و همچنین با توجه به ارائه سوالات کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه‌های سراسری و آزاد با پاسخ‌های تشریحی ، منبع مناسبی جهت موفقیت دانشجویان در آزمون تحصیلات تکمیلی است .

علاوه بر این ، همراه کتاب یک لوح فشرده شامل مطالب مهم به منظور مطالعه دانشجویان و پرهیز از جزوه نویسی ارائه شده است که می‌تواند منبعی مناسب جهت تدریس توسط اساتید مدیریت مالی نیز باشد.

خاطرنشان می‌شود، یکی از فعالیت‌های اصلی این شرکت در راستای اطلاع‌رسانی و خدمت‌دهی در بازار سرمایه ایران، نشر کتب مختلف و متعدد مرتبط با مسایل مالی و سرمایه‌گذاری است. به همین منظور شرکت در سال در سال 1390 با اخذ مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی . انتشارات بورس را تاسیس کرد .

انتشارات بورس وابسته به شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس، با هدف نیل به مرجعیت کتب مالی به طور عام وکتب مرتبط با سرمایه‌گذاری به طور خاص در داخل کشور اقدام به نشر کتاب در این زمینه‌ها می‌کند.

 


تاریخ انتشار : 1400/05/18
کد : 10024
تعداد بازدید: 2097