«بورس کتاب» در شبکه‌های اجتماعی

قسمت چهاردهم برنامه «بورس کتاب» منتشر شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس، «بورس کتاب» برنامه‌ای ویدئویی است که به همت «انتشارت بورس» به صاحب امتیازی «شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس» تهیه شده و با اجرای پدرام کریمی به صورت ماهانه در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

این برنامه با محوریت فرهنگ‌سازی در حوزه بازار سرمایه تهیه شده و محتوای آن تشویق فعالان بازار سرمایه به کتاب و کتابخوانی و همچنین معرفی کتاب‌های مناسب و مفید است.

در قسمت چهاردهم برنامه «بورس کتاب»، گفتگویی صمیمانه‌ با دکتر سعید فلاح‌پور عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت دانشکده تهران انجام شده است که پاسخ به چهار سؤال اساسی جهت ورود به بورس توسط ایشان تشریح می شود. این چهار سؤال اساسی عبارتند از: «با چه پولی باید در بورس سرمایه‌گذاری کرد؟»، «افق زمانی باید چگونه در نظر گرفته شود؟»، «چه دانش و مطالعاتی لازم و ضروری است؟» و «به چه روشی سرمایه گذاری را انجام دهیم؟». در پایان گفت وگو نیز میهمان برنامه چندین کتاب مفید و کاربردی را برای مخاطبان معرفی می کند.

برای مشاهده تمامی قسمت‌های «بورس کتاب» می‌توانید به شبکه‌های مجازی انتشارات بورس در اینستاگرام و آپارات مراجعه کنید: https://www.instagram.com/boursepub.ir



تاریخ انتشار : 1400/07/27
کد : 10037
تعداد بازدید: 2341