اهدای 252 بسته ویژه کودک و نوجوان هم‌زمان با هفته ملی کودک

همزمان با هفته ملی کودک (16تا22مهر) بسته ویژه کودک و نوجوان انتشارات بورس به کارکنان دارای فرزند مقاطع ابتدایی و راهنمایی در سازمان بورس و ارکان تابعه اهداء شد.

 

در این اقدام تعداد 252 بسته آماده‌سازی و بسته بندی و به 13 نهاد بازار سرمایه از جمله سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس، کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار، کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران، بورس اوراق تهران، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه، شرکت فرابورس ایران، شرکت بورس انرژی، شرکت بورس کالای ایران، شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، شرکت رایان بورس، صندوق سرمایه‌گذاری مشترک توسعه بازار سرمایه و شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه ارسال شد.

بسته ویژه کودک و نوجوان انتشارات بورس شامل یک مجموعه 4 جلدی با عناوین «درآمد پرماجرا»، «مسابقه پس‌انداز»، «پس‌انداز پرماجرا» و «فرمول جادویی پولسازی» مخصوص کودکان و نوجوانان و همچنین یک مجموعه دو جلدی با عناوین «پول هوشمند، کودکان هوشمند» و «آموزش سواد مالی برای کودکان» است که راهنمای پدرها و مادرها در زمینه آموزش سواد مالی به کودکان ونوجوانان است.

خاطرنشان می شود، واحد کودک و نوجوان انتشارات بورس با نام «کندو» در سال 1395 توسط انتشارات بورس راه اندازی شده و هدف اصلی آن آشنایی کودکان و نوجوانان با مهارتهای اقتصادی، کسب و کار و بازار سرمایه است.

برای آشنایی با این مجموعه کتاب‌ها می‌توانید به بخش کودک و نوجوان انتشارات بورس به نشانی https://www.boursepub.irمراجعه کنید.


تاریخ انتشار : 1400/07/24
کد : 10036
تعداد بازدید: 1476